Kategórie
|
Všeobecné obchodné podmienky pre nákup v tomto internetovom obchodeVšeobecné obchodné podmienky pre nákup v tomto internetovom obchode 1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásených predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné. 2) OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB Ponúkame vám možnosť nákupu priamo z Vášeho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka, telefónu, e-mailu, či písomne na našej adrese.
Objednávka je prijatá do 24 hodín, potvrdenie objednávky vám zašleme e-mailom, o odoslaní budete taktiež informovaný e-mailom. V prípade nejasností Vás budeme samozrejme kontaktovať. 4) ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY Každú objednávku môžete do 24 hodín zrušiť e-mailom a to bez udania dôvodu. Stačí uviesť meno, e-mail a popis objednaného tovaru či služby. 5) BALNÉ A POŠTOVNÉ Objednaný tovar Vám zašleme prepravnou službou ako dobierku. V prípade, že ste na našej rozvozovej trase budete o dodaní informovaný telefonicky alebo e-mailom. Je možné zvoliť i iný spôsob dopravy a to podľa špecifikácií jednotlivej objednávky. Cena poštovného sa môže líšiť i podľa váhy objednaného tovaru. 6) DODACIA LEHOTA Dodacia lehota je od 3-21 dní, ak nie je uvedené inak. V prípade, že nejaký tovar nebude skladom, budeme Vás čo najskôr kontaktovať. 7) VÝMENA TOVARU V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar vymeníme za iný druh. Tovar stačí zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku) na našu adresu. Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci. 9) REKLAMÁCIE A ZÁRUKA Prípadné reklamácie vyriešime k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupujúci povinný ihneď nahlásiť našej firme. Za vady spôsobené prepravcom neručíme. Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady. Záruka sa nevzťahuje na: a) vady zapríčinené bežným používaním Postup pri reklamácii: 1) Informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatiu tovaru našou firmou. V prípade dlhších reklamácií ako napr. notebooky, Vás budeme čo najskôr informovať o stave reklamácie. R-Global s.r.o tel. kontakt: 0918 688 777 Zákony a predpisy: |
Prihlásenie
|